Eftermiddagen med dottern

Helt otroligt, jag har nog fått solsting för jag glömde verkligen av att fota dottern, hon brukar inte komma undan annars men den här gången gjorde hon det.

Hon smsade mig efter att ha jobbat några timmar i grannstaden som personlig assistent, på vägen hem smsade hon och frågade om jag hade ätit. Det hade jag ju inte för så tidigt brukar jag inte äta (kl 14), hon kom bort till pizzerian på andra sidan av gatan och hon bjöd på pizza, hon tog själv en sallad och vi gick upp till mig.

Hon är lite av en soldyrkare så självklart skulle vi sitta på min balkong efter också. Det var underbart skönt, rena rama sommaren och är man snart 23 år så ska man ju inte sitta där utan att lyssna på nån musik så hon tog sin Iphone, tog fram Youtube och satte på den nya Big brotherlåten, den är grym! Den lades ut inatt och nu har jag fått den i huvudet OCH som tinnitus, min dotter är en enda stor jävla repeatknapp!

Vill ni också lyssna kanske? Sommarplåga 2011, punkt & slut!





Jalla jalla, kebab till alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback