Fun fun fun

Från att vi skulle ha varit 11-12 stycken blev vi fem men OJ så kul vi fem hade. Två av dom hade vi inte festat med förut, en av dom hade vi aldrig sett i hela våra liv. Det kommer vi nog absolut göra nu. En frisk fläkt från götet fast hon bor här nu.

När Ewa har förfest så ska det sjungas, med eller utan mikrofoner, igår var det med!

Mikrofonerna var inte inkopplade i vanlig ordning men skit i det, vråla bara!

Det var verkligen en lyckad förfest, verkligen skitkul! Medan Sarah (den blonda, ja vem annars, Annelie är vida känd på min blogg nu) gick och mötte sin man på Statt gick vi andra vidare till krogen.



Paula vete fan vart hon tog vägen för jag såg henne inte på krogen och där kunde man inte missa en jävel för fullt var det ju inte direkt. Jag och Annelie drog hem, hon i taxi och jag vete fan vart jag var.

Jag kanske åkte hem i denna? Eller också traskade jag hem för egen maskin.

 

Tack tjejer för en oförglömlig kväll, det får vi fan i mig göra om!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Marika

Kuligt!!!

Ska försöka orka nästa gång jag lovar!! Bättre nu när det blir skönare väder!!

Pözz

2011-04-10 @ 10:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback