Jag hoppas!

Det spelar ingen roll hur mycket action han fixar i huset, jag G I L L A R inte Rodney Da Silva i Big Brother! Han är obehaglig, han är äcklig med sin hästballe som han bara måste visa i tid och otid plus att han verkar gräva efter den också i tid och otid. Han gör saker som jag bara spyr på och vet ni vad?! Nu kan ha komma ut tidigare ur huset som jag hoppas på.

I förra veckan gjorde han en Hitlerhälsning och det är ett brott i sig, sen om han har sagt förlåt och fan och hans moster skiter jag i. Brottet är gjort och då ska man straffas för det. Bara jag slipper se honom mer i huset så är jag glad.

Någon har anmält honom just för det där för det är hets mot folkgrupp och polis kan komma att gå in i huset och plocka ut honom, jag hoppas på det!



Kommentarer
Postat av: Linda

Har inte kollat på BB ordentligt så jag har inte bildat nån uppfattning om några där inne. Ja förutom det han Roddan höll på med o för det borde han få ett skott i pannan.

Men kikade lite igår.

Jag tycker inte om mäns kroppar, jag gillar kvinnliga kurvor. Så när jag fick syn på Rodney höll jag på att spy.

För finns det nåt som är vidrigare än en man som är kobent o går o skaver med låren...???

Nä inte i min värld.

Fyy faaan vilken oattraktiv människa.

2011-04-12 @ 09:31:24
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall
Postat av: Gizze

Håller med dej fullständigt Sune. Tål inte den där jäkla människan med den fulaste kroppen i världen. Han ser ut som en jävla chimpans eller nåt. Otrevlig så in i helvete är han också förutom all annan skit han gör. Han tror ju också att han är skiiitsnygg och får vilken tjej han vill.

2011-04-12 @ 09:47:22
Postat av: Nillas Trädgård

Jag har inte sett så mycket på BB, men det räcker. Han tillhör inte mina favoriter.

Tack för tipset om vilken statistikmätare jag INTE ska ha. :-)

/Frogprincess

2011-04-12 @ 10:39:49
URL: http://www.nillasgarden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback