Josefine har anlänt

Eftersom min mage är kass så vågade jag inte chansa på att hämta Josefine som det var tänkt så hennes pappa fick skjutsa hit henne istället.

Hon gillar att kasta bollar till Nogger (den enda katten som visar sig frivilligt). Nu är det så att bollarna är som pingisbollar fast det ser ut som små basketbollar eller studsbollar. Dom är rätt lätta att trampa på så dom knappt rullar längre, det har gjort med nästan alla. Det upptäckte hon såklart. "Man får faktiskt inte trampa på dom här!"

Jasså inte?! Åh fan, ska testa det nästa gång då.

Som jag skrev tidigare så älskar hon att ta ut alla saker ur ett skåp, också denna gång.

Sen finns det ju burkar som man inte kan ta av locket på när man bara är 2 år och 10 månader så då fick tant Sune rycka in såklart. När vi skulle äta så la hon in allt igen, utan att jag sa nåt! Det ni!

Hungrig var hon så jag stekte potatisbullar och bacon och sen hade vi lingon till.


Nu sitter hon och äter russin och matar mig med en si så där var sjätte. Gott gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback