Man har aldrig tråkigt

Nu är Josefine hemma igen, det var motvilligt för hon ville inte alls hem men allt roligt har en ände.

Igår skulle hon borsta mig, hade jag haft hennes som hårfrisörska så hade jag aldrig gått tillbaka.

För enligt henne ska man visst ha en näve i kundens ansikte, fördelen var att hon inte var dyr och skönt att bli borstad var det ju förstås!

Igår kväll var hon nog övertrött för hon skrattade så fort hon tittade på mig, ja i och för sig, det gör ju många men så fort man tittade tillbaka och gjorde en grimas så kiknade hon av skratt och sparkade med benen.

Imorse vaknade jag kl 8 och gick till vardagsrummet och slog på teven. Kl 10 vaknade Josefine och det första hon gjorde var att lägga in en del kattleksaker i katternas "hus" som hon kallade dessa klösträd. Nogger hade under natten tagit fram en del som Josefine igår kväll lagt in. Hon ville väl bara städa upp eller nåt.

Ni ser en förvånad Nogger i andra "huset" som undrar vad sjutton Josefine sysslar med.


När jag gick och lämnade henne till mamma och pappa igen så hade jag t-shirt under vårjackan och jag svettades. Det förstår jag ju nu när jag tittade på termometern och här är det banne mig ingen sol!



Kommentarer
Postat av: nånschtansch

ååh vad söta ni är..! Fiiina bilder..! =)

2011-04-02 @ 21:22:13
Postat av: Sune...the girl

Sv till nånschtansch: Tack så mycket ;)

2011-04-02 @ 21:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback