Marcus Schenkenberg

Innan jag "kom på" att jag var flata så drömde jag faktiskt om denne Marcus Schenkenberg (Sveriges förste manlige modell ) flera gånger, han var lite av en drömman och han fick en alldeles egen sida på en hemsida jag hade en gång, så otroligt vacker, ja det var han på den tiden, idag tycker jag han är snygg men inte mer än så.

Häromdagen åkte han fast på Arlanda för att ha haft tårgas i sin väska, han säger att det kan ha varit en tjejkompis (som han skjutsade på sin mc som la sin handväska i hans väska under färden) och att den då hade trillat ur i hans väska. Den köper jag faktiskt, han har tränat kampsport, har en jävla massa muskler så varför skulle han ha sånt? Visst, inga muskler i kroppen skulle stoppa en kula men han hade knappast fått upp sprayen ändå. Hur många killar bär ens tårgas på sig?! Ja jag vet inte, hoppas bara inte han åker i fängelse, men det gör nog fångarna, hans rumpa är nog den fastaste, finaste och mest vaxade dom någonsin skådat! Han skulle ju inte få vara ifred fattar ni la!



Förövrigt var det med denna bild som han blev känd, 18 år, au pair åt 7 hundar som en gubbe ägde i USA och helt ovetandes om vad som väntade honom runt hörnet. En man fotade honom och gjorde så han blev modell. Ja ful är han då rakt inte!





Kommentarer
Postat av: Oskar

Så klart att det inte var hans. Endast en dumskalle med IQ under 50 tror det.

2011-04-29 @ 14:56:00
Postat av: åsa

Det är väl skit samma vem som äger sprayen, man åker ju dit i vilket fall som helst...

Det är ju så, att de brukar frågar om du packat väskan själv och säger du ja så...

Snygg är han och jag håller med dig, julafton på kåken!

Ha dé!

2011-04-29 @ 16:30:15
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: unkipunki

Det är nog något fel på mig men jag tycker inte denne man är särdeles snygg. Läcker kropp på fotot han blev känd för däremot. (preeciiiiiiiis så vältränad som mig haha)

2011-04-29 @ 22:36:54
URL: http://unkipunkis.wordpress.com
Postat av: Martina

Jadu den där mannen har man ju suktat efter då och då haha

2011-04-30 @ 14:08:20
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback