...Och folk dom fortsätter

Igår var det fest då hos Ewa, jo det är sant, visst är det ovanligt?! Riktigt chockerande faktiskt. Näe skämt åsido, det var trevligt dock är jag lite besviken på folk, här klagar dom på att det aldrig händer nåt i min stad och när det väl gör det så stannar dom likt förbannat hemma och glor på dumburken. Noice är ju ändå våra ungdomsidoler och nostalgi är ju aldrig fel men nej då, då stannar dom hemma och fortsätter att klaga.

Jaja, här kommer lite kort!

Innan jag gick in i dimman, oskyldig och nykter



Och vad är en förfest hos Ewa utan mikrofoner då? Rätt, det ÄR ingen förfest! Lisa och Annelie sjunger för fulla halsar.


Här har jag inte bara gått in i dimman kroppsligt utan det syns till och med på kortet!



Osså har vi Noice då, vi skrek för fulla muggar sen dog min mobil

Jag såg en sån jävla snygg tjej därnere, jag var framme och frågade vad hon hette, hon talade om det och sen har jag glömt det. Jag tog flera kort men av respekt så lägger jag inte ut det, Sune är faktiskt väldigt snäll, FÖR snäll för mitt eget bästa ibland men snygg var hon! Hon var nog inte från stan för det fejset hade jag kommit ihåg.

Påskafton idag och jag ska nog tillbringa den i sängen.



Kommentarer
Postat av: Britt

Åhhh Noice! Det är Nostalgi det med stor N.

2011-04-23 @ 10:52:35
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback