Så underbart skönt

Jag var ute en sväng förut, det blåste en hel del så jag fick grus i både ögon och käft men min kropp jublade, ja nästan i alla fall, min hals tyckte inte alls om att jag cyklade i motvind, jag flåsade nog lika mycket som om jag skulle ha sprungit Stockholm marathon (vilket i och för sig aldrig kommer att hända), men gud så underbart det är ute nu.

Jag gick in till ICA för att jag hade fått tips från "människan från förr" om att Provivas nya fruktdryck som innehåller blodapelsin och aronia skulle vara sjukt god och vet ni vad, hon hade ta mig fan rätt. Den knullar sig i munnen och det bästa av allt, jag känner smaken!

Inte nog med att jag köpte den, min näsa kolavippar snart och gräver ner sig själv, därför så gjorde jag den glad.

Jag känner doften av denna också och den luktar...massor, klart jag vet att man har den till läpparna också!

Bara att ha fått träffa folk, pratat med folk, sett folk på nära håll, snorat lite på dom, nyst på dom och även säkert smittat dom, men skit det, jag har vart ute!






Kommentarer
Postat av: människan från förr ;)

2011-04-07 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback