Seger?

Jag hejar egentligen inte på nåt ishockeylag men är det så att nån står med en kniv mot min strupe, en pistol mot min tinning eller en megastor dildo som är på väg i mitt arse om jag inte väljer ett lag så skulle jag snabbt som fan säga FÄRJESTAD! Varför då då? Dels för att fler killar från min stad har spelat i Färjestad, dels för att många av mina vänner i min stad hejar just på dessa, jag älskar den värmländska dialekten och för att Färjestad har den absolut finaste introlåten.

Ikväll kan det avgöras. I Karlstad har dom redan förberett sig för seger. Det har tryckts upp guldt-shirtar, festlokal har bokats och dom har förberett en kortegetid för killarna imorgon! Jag hoppas ju på detta nu då, att Färjestad tar hem hela skiten men TÄNK om Skellefteå vinner ikväll? Då sätts ju hela skiten i gungning, festlokalen måste bokas om, kanske inte behöver bokas alls? Dom kommer ju gråta blod om det inte blir vinst ikväll. Undrar om JAG som inte sett en enda match i år ska sitta och glo, kanske om det inte är nåt annat som är tittbart på tv då. Heja heja heja FÄRJESTAD!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback