Sommardag

Istället för att sitta i min lägenhet och på min förbannat varma balkong cyklade jag hem till Ewa och vi satte oss på hennes balkong, den är också väldigt varm men det är varken väggar eller tak. Där har vi legat sen kl 13 i varsin solstol, jag gick in några gånger för jag ville inte riktigt känna mig som en kokt flodhäst.

Hon hade kvar glasstårta sen hennes söner fyllde år så det tog vi varsin bit av.

Dinétårta som kommer från Klings är nåt i hästväg god. Ja det är nog Sveriges godaste till och med. Den finns tyvärr inte överallt i Sverige, vill ni kolla om den finns i er stad så gå in HÄR

Nu har jag kommit hem, tagit en kalldusch och landat i datastolen och ska nog dö en smula här innan jag diskar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback