Sommaren är fan här!

Hemma efter några timmar i mina föräldrars sommarstuga, om jag tyckte det var varmt igår så var det fan så mycket varmare idag. Nästan helt vindstilla också men det gör inget. Helt underbart!

Orkar inte skriva så mycket om det hela, lägger ut kort i stället.

Påskmiddagsbordet, nom nom nom!





Lite osäkert varför det hängder en julgranskula i ett träd faktiskt, på landet skiter vi i det




Min kära syster som njuter i en av alla solstolar, vi undrade vart paraplydrinkarna var, det kom aldrig några




Min syster, min bror och min systerson, fjädrarna är det enda i påskväg tror jag




Systersonen Marcus spelar fotboll med...



...brorssonen Axel



Brorsdottern Elsa sitter förväntansfullt vid tårtan




Osså FettoSune då såklart!


Jag kommer somna före Bolibompa ikväll var så säkra!



Kommentarer
Postat av: Simones

sv: Men va säger du! Sune din loppa! Packa dig iväg dit snarast ;)

2011-04-24 @ 21:27:38
URL: http://simoneh.se
Postat av: Tess

Men varför skriver du så dumt om dig själv?? Nedvärdera inte dig själv!!

Jag bestämmer och nu slutar du med det!!

Du är bra som du är!!

Kram på dig!

2011-04-24 @ 22:38:24
Postat av: Sune...the girl

Sv till Tess: För att det är mitt smeknamn och jag vet att jag är fet :) Kram!

2011-04-24 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback