Då och nu

Imorse när jag cyklade till jobbet så såg jag två killar, dom såg ut att kanske precis början 7:an eller 8:an. Dom verkade ha nya kläder båda två. Jättefina kritvita tennisskor, långa shorts och fina tröjor. Väldigt fina i håret var dom båda två. Jag fick för mig att dom kanske skulle ta kort idag i skolan och mindes då mitt eget skolfoto i 7:an. Jag minns att jag tvättade håret innan jag skulle lägga mig, mitt hår då var rätt yvigt så jag satte på mig en toppluva över natten.

Något gick helt klart fel.


Jag fick som ni ser inte ordning på kalufsen, mittbenan..var liksom inte i mitten, håret åt alla håll och japp, så såg jag ut på 7:ans skolfoto, jag blev inte mobbad men ja...jag fick heller inte diplom för skolans snyggaste frisyr...liksom.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback