Joråsåatteeee

Jag och Ewa gick på stan, först gick vi till Kappahl, där hittade jag nåt jag ska köpa när jag får pengar.

Öronmuffar såklart! Varma och sköna.

 

Sen träffade vi Annelie (hon med den frusna falukorven i pannan ni vet). Hon gillar mina shoppingkort sa hon. Synd jag inte tog kort när jag provade rafsettet då eller när jag sprang ut från provrummet endast iförd en illrosa bh, väldigt synd. Hon skulle till Göteborg för att shoppa, herregud inget undra på att våra affärer i stan slår igen liksom. Hennes syster gifter sig om två veckor, vad ska det vara bra för? Ett jävla slit med bröllopet verkar det vara, det ska in 80 gäster i ett 2-mannatält...eller hur det nu var.

 

Ja det var väl allt för nu.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback