Lite av varje

Ja jag städade ju själv idag och..ja jada jada jada, ni vet.

Jag såg en rolig skylt på en dörr idag igen.

Jag visade den för Iza som kan gå från min säng, ut i hallen och lägga sig pladask direkt, hon fnyste som sjutton och sa att det inte stämmer på henne. Ja vi har ju lite olika åsikter om det där då.

 

Idag var det även lite mer fingeravtryck på mellandörrarna, vet inte om dom försökt satt rekord eller nåt.

 

Ser ni alla fingeravtryck på den här dörren? Inte? FAN vad bra, då fick jag bort varenda en!

 

Idag har jag tvättat, förra veckan tvättade jag också men då funkade bara en maskin, jag förbannade det som fan. Idag funkade den, men vad fick jag se PÅ maskinen? Kan det vara..? JA det var det, det var MIN strumpa, nu tror jag varför..ja om man säger så här, min strumpa verkar ha orsakat maskinens sjukskrivning! Men hurra min strumpa liksom.

 

 

En del pensionärer sätter sina namn på sina rullatorer, sina kläder och annat, sen finns det dom som sätter sina initialer på dörrstopp.

 

 

Imorgon kanske jag berättar nåt, jag tror inte på det förrän jag ser det med egna ögon men först imorgon då så ge er till tåls, jag vill inte göra er besvikna om det inte blir så och framför allt inte mig själv så japp, vi får se imorgon då!

 

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Nu blev jag JÄVLIGT nyfiken!!! :D

2011-08-25 @ 19:30:35
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback