Minne har jag ..men inte när jag borde

Igår var jag sjukt sugen på macka med champinjonstuvning, jag kände smaken, jag blev nästan mätt av att bara känna det men det gick ju över snart. Idag när jag cyklade hem från jobbet tänkte jag att jag skulle gå in på ICA för att just köpa champinjoner och mjölk.

När jag kliver in på ICA går jag till kattmatshyllan, slänger i det i korgen, betalar och cyklar hem. Alltså, minnet det är JÄVLIGT bra på mig, men på helt fel ställe ibland, men GUD så gott det ska bli med Whiskas tycker jag, riktigt längtar till i kväll då jag ska mata mig och mina katter med det...verkligen!

Jag skulle kunna ta cykeln till ICA igen men nu orkar jag inte helt enkelt. Kanske innan dom stänger kl 21 eller nåt men då är jag väl ännu slöare än nu. Kanske ska göra en påminnelse i mobilen som ringer lagom när jag är några meter från stället? Ja så kan jag ju göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback