Nya "2 1/2 män"

USA:s serie "2 1/2 men" ligger för mig bland dom tre bästa serier genom tiderna. Serien har hållit på sen 2003 och i höst kommer det bli lite förändrat, eller ja, inte så lite heller eftersom Charlie Sheen inte kommer att vara med längre. Han har liksom sig själv att skylla. Ingen kommer att ersätta honom. Däremot kommer det in en annan stjärna nämligen Ashton Kutcher. Han kommer att komma in som en miljardär med krossat hjärta.

Jag älskar Ashton Kutcher, han är nutidens Charlie Sheen, ja utan drogerna och alkoholen då. Sen att han är gift med en av USA:s absolut snyggaste skådespelerskor gör ju inte saken bättre, Demi Moore för dom som suttit isolerade dom närmsta 10 åren och inte vet nåt.

Nån mer som ser fram emot nya 2 1/2 män?! Jag gör det! Nya avsnitt spelas in i höst.

Angus T. Jones (Jake) är däremot min favorit i serien!



Kommentarer
Postat av: Martina

Ska bli riktigt intressant hur de ordnar till övergången!

2011-08-03 @ 21:46:19
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Malin

Håller med dig, det är riktigt kul att se serien! Ska bli intressant att se hur det kommer bli med efterträdaren.

2011-08-03 @ 22:27:43
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: MagisterMutter - Gravid i vecka 21 ♥

Jag tycker att det är skittråkig att ha slutar, men bra på samma gång när han hela tiden tror sig vara mer värd än någon annan i serien. Men vem vet, han kanske bönar och ber om att få komma tillbaka sedan :D



Hoppas att det är bra med dig Sune!



2011-08-04 @ 14:10:14
URL: http://magistermutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback