Så kan man göra

Här vill jag delge er ett sätt att få i sig något i magen på en söndagskväll.

Man tar fram två stelfrusna jävla vanliga skogaholmsmackor ur frysen och stoppar dom i micron

Medan man väntar på att dom ska tina upp kan man gå in i badrummet och kolla om någon av katterna har skitit

Sen tar man ur mackorna ur micron och kladdar på smör



Blir det för mycket så kan man ta bort lite av smöret



Om man har lite fantasi kan man skriva något på mackorna med randig kaviar, i detta fallet skulle det stå "Sune" på ena och "Flata" på andra, det misslyckades kan man säga



När det ändå misslyckas kan man lika gärna breda ut skiten istället



Man måste ju smaka om det smakade gott...



..och det gjorde det ju som synes!

Ja det var mitt tips till er från mig. Kom ihåg var ni läste det först!






Kommentarer
Postat av: Catrin

haha !! helt underbart !! ska komma ihåg detta tips nästa gång jag é hungrig !!

trevlig blogg du har

2011-08-07 @ 22:19:24
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback