Städ, städ och städ!

Ja då gjorde man sista dagen på jobbet för den här veckan då. Fick sluta tidigare också. Jag begav mig till min dotters lägenhet för att städa den. Jag hade ju lovat förra veckan och fick lite pengar för det så det var bara att kavla upp ärmar och ben och göra det.

På henne lät det som att det var jättestökigt och jag befarade det värsta men det där ordet "jättestökigt" verkar vi ha olika uppfattningar om faktiskt. Jag blev glatt överraskad.

Jag tänkte fota före och efterbilder men det blev bara förebilder och det är ju inte lika kul när ni inte ser någon skillnad.

Däremot ska jag fråga henne varför hon har en stafettpinne i necessären


Jag kan aldrig städa utan musik. Hon har dator med mobilt bredband och dit kunde jag inte koden så jag fick sätta i en skiva istället. Det fick bli Da Buzz första skiva..som dessutom fick gå på repeat tre gånger för att jag inte orkade leta efter nån annan skiva.

Jag skulle torka golvet det sista...

Jag kom ihåg att den nästan var av på mitten men tejpad 511 gånger ungefär, vem som haft sönder den? Hm..näe om man skulle ta och börja städa här hemma nu kanske...japp så får det bli.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback