True talent - njaaa

Så var det äntligen dags, SOM jag har väntat på "True talent". Jag smsade Jenny om att hon inte fick missa det, jag skrev även ut det på Facebook. Rara och gravida Maria tackade mig och där satt vi. Jag med mobilen på magen, datorn på låren och skrev alltid nåt om dom tävlande.

Det blev inte orgasm av det måste jag säga, det pirrade inte någonstans faktiskt. När läktarna vändes för första personen så grät vi, andra också men sen hände nåt. Det var lite som att jag hade lämnat sängen med en het brud för att hon var så dålig i sängen, lite trist och dåligt. Var fanns kraften i rösterna? Visst kan man vara nervös men man får nog ge allt för man får bara en chans.

Imorgon är det dags igen, då är det säkert samma personer bänkade framför varsin tv, dator/mobil. Jag har alla tre sakerna. Kanske blir det orgasm imorgon istället då.


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tror du försöker få orgasm på helt fel sätt jag haha

2011-08-23 @ 23:02:01
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: MagisterMutter - med en liten grabb i magen

jag tyckte också att de två första var KABAAAMbra. Och den där utländska vad han nu hette som var någonstans på slutet. Men resten.. whata?! Nää.. Lika han som sjöng "stad i ljus". Då skämdes jag!



Hoppas det blir bättre idag! :D

2011-08-24 @ 10:09:14
URL: http://magistermutter.blogg.se/
Postat av: Anette

Jag är glad att jag hade spelat in det så jag kunde spola och behövde bara se själva uppträdandena, var verkligen inget kanonprogram, hoppas det blir bättre när hela teamen är uttagna och "finalerna" börjar :)

Puss

2011-08-24 @ 10:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback