True talent

Imorgon börjar tv3:s nya satsning "True talent". Ni har säkert sett reklamen på detta och blivit nyfikna?

Alex Schulmans show får man nu se en liten bit av vad det går ut på. Publiken ser inte personen som sjunger. Det finns 3 läktare med personer, varje person har en fjärrkontroll och man trycker då på om man tycker det är bra eller dåligt. När 50 % tycker att det är bra vänds då läktaren mot personen som sjunger. För att det ska bli godkänt måste alla 3 läktare vändas mot artisten. Kolla själva, jag fick ta mig fan gåshud! Vilken pipa tjejen har! Mäktigt när alla läktare med applåderande personer vänder mot henne!












Kommentarer
Postat av: MagisterMutter - med en liten grabb i magen

Åh! Fan vad spännande!! :D Men du Sune, du som vet typ lite om allt, vet du när idol börjar?!



sv: Åh, tack vad du är snäll. Ja, det är inte roligt alls när man får de där kramperna, men jag får hoppas som du säger att lillen sparkar sönder dem :D

2011-08-22 @ 18:26:03
URL: http://magistermutter.blogg.se/
Postat av: Martina

Verkar faktiskt vara en rolig show det där. Hoppas att det är bra sen när det börjar också och att de med bra röster verkligen får chansen sen när "folk har sett hur de ser ut också".



sv. När/var/hur ska du vara i min underbara stad då?

Är det mellan två tåg månne?

2011-08-22 @ 21:45:01
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Martina

Postat av: Martina

Hör av dig när du vet, vore kul om jag är i närheten av centralen att bara säga hej. :-)

2011-08-22 @ 21:53:37
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback