20/12

Idag har jag städat ett höghus själv, jag har inte städat detta på flera veckor så det hade tillkommit lite nytt.

 

Denna pygmétomte stod utanför en dörr, såg lite scary ut kan jag tycka men jag städade fort annars var det väl risk att jag hade honom i röven.

 

 

Eftersom jag var på kurs för två veckor sen så fick jag veta att man kunde spraya vatten på svepen om man tycker att dom är torra som Sahara, jag tog den där flaskan och satte fast den i byxorna, det resulterade i att den nästan drog av mig byxorna men det får ni inte bild på!

 

 

Detta är fröken December i Samhalls kalender...för blinda.

 

Andra är trädkramare, jag är mupp..moppkramare!

 

SkogshuggarSune minsann! Eller näe, "Utropstecknet" fick ta kort på mig, han sa att det nu skulle komma nya regler för oss städare, att vi är tvungna att ha på oss detta när vi städar trappuppgångar. Är det någon som har ett jobb till mig? Jag kan göra nästan vad som helst, anställ mig som glädjeflicka om ni så vill!

 

Fick ett sms av min dotter på jobbet och hon frågade om vi kunde äta ihop idag, visst tänkte jag, det var ju länge sen jag var hemma hos henne men nehepp, det skulle ske hos mig tydligen. Hon kom, hon åt, hon höll på att spy och sket ut all mat sen åkte hon hem, ja efter att hon hade visat parodier på "Harry Potter" som hon skrattade sig fördärvad över medan jag stod och undrade när det roliga skulle komma.

 

Den här dagen har snart gått den också, två dagar kvar sen ledig i 4 dagar! Göttans!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ingvar Gustavsson

Söt du blev med hjälmen, går att ha som cykelhjälm också, visir för myggorna och annat flygfän. :-)

2011-12-20 @ 18:21:28
Postat av: Sune...the girl

Svar till Ingvar: Haha..eller inte!

2011-12-20 @ 18:29:24
Postat av: Martina

Haha kan se Sune cykla till jobbet i den där...

2011-12-20 @ 19:02:07
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: annika

Tack Sune för dagens skratt. Du bjuder verkligen på dig själv...Gillar mupp.. moppkrambilden:)

2011-12-20 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback