Att det ska vara så jävla svårt!

För två veckor sen satte jag upp detta på min dörr.

 

Det har varit så lugnt och skönt att inte få tonvis med reklam i brevlådan, däremot har jag fått brev men jag ska sätta upp en lapp som det står "INGA RÄKNINGAR HELLER TACK!!" Det ska nog göra susen, då blir jag av med dom också liksom.

 

Idag när jag satt vid datorn (det är lördag idag duuuuuh) så hörde jag nåt som damp ner i brevlådan. Jag tänkte att det kunde ju inte vara reklam i alla fall, nån minut senare öppnade jag innedörren och vad låg där tror ni? Precis! REKLAM!

Jag gick till vardagsrumsfönstret, öppnade det och tänkte skrika till killen som bar ut reklam att jag minsann inte ville ha nån! Han var lite för långt bort och då tänkte jag slänga ut skiten istället men hejdade mig, jag vill bo kvar här lite längre men nej, jag är inte rasist men han var utlänning, ett tips bara i all enkelhet, LÄR ER SVENSKA INNAN! Det sitter liksom inte nån liten lapp med sketliten text utan den syns VÄL!

Nästa gång det sker ska jag handgripligen öppna dörren, springa ikapp honom, stoppa upp reklamen där solen aldrig skiner och väsa fram GOD JUL i örat på honom. Så kan vi säga!

 

Jag vill inte ha reklam, så det så!



Kommentarer
Postat av: BajsMalin - Mamma

Men en del verkar ju skita i vad det står på dörrn, det verkar som att de bara vill bli av med skitet och låtsas missa ej reklamskylten :P Och ja, ej räkningar ja! Undrar om brevbäraren är så snäll och vill betala. Fan så härligt det hade varit!! :D



sv: Men suuuuneeee! du måste berätta sådant där i tid! Så att jag hinner se det och kan mjölka tobbe på en tårta! :P hehe. TACK!!!

2011-12-11 @ 02:42:18
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Jonas H Svensson

Jag har samma problem, jävla reklamutdelare!!



Regga en blogg på Sveriges goaste bloggportal Mondoblog.se - http://www.mondoblog.se/headbang/2011/12/11/tavlig-resa-med-mondoblog/

2011-12-14 @ 07:30:44
URL: http://www.mondoblog.se/headbang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback