En vecka kvar

Har ni någon julstämning? Går ni och gnolar på julsånger, ler åt att pepparkakshuset ser precis ut som ert eget? Går i affärer med glädje över att det är precis hela kommunen just där du är? Sitter i soffan och övar in juldikter som ni är tvungna att läsa högt för resten av familjen som inte kan hålla sig för skratt? Inte? TUR FÖR ER DÅ! För det måste jag göra nämligen. Pappas fru tycker att jag har en väldigt bra berättarröst medan "barnen" ligger dubbelvikta av skratt för att det är så "töntigt". Kan inte pappas fru också tycka det? Förra året glömde hon boken hemma, det var fler än jag som pustade ut kan jag säga!

Idag har jag tvättat, medan tvätten blev blöt, rullade runt med varandra därinne och hade mysigt så fick jag idén att gå till ICA, nu vet jag att det var en förbannat dum idé! Många har fått pension, många tycker att handla julmat veckan före jul är en bra idé, det var det inte! ALLA var där, utom dom som måste vänta några dagar till på pengar, så kan vi säga! Jag skulle bara ha kattsand, kattmat och julmust, där fick jag stå och ha svetten rinnandes mellan pattarna, ryggen och känna hur det kryper i benen av frustration. Jag kom därifrån i alla fall, jag vände mig om och hånflinade åt alla som stod kvar med sina fulla vagnar, gjorde slängpussar åt dom och försvann, victory!

Lördag förövrigt, kom som en chock va? Jag är lite sån!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Gnolar och lite så gör väl vi här hemma. men sångerna låter INTE som de gör i orginalet! Varken i text eller ton. xD

Woho! Go sune! hoppas musten smakar bra. Här dricks det inte must... undrar hur jag mår i morgon -.-

2011-12-17 @ 17:35:08
Postat av: Sune...the girl

Svar till Cissi: Jaha, du har tittat i flaskan idag alltså? ;) Gnola på du! Ha så kul.

2011-12-17 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback