Fredag....söndag

Det var värst vad helgerna flyger här. Det var inte länge sen som jag torkade smuts efter gubbarna på jobbet, vad har jag gjort den här helgen egentligen? Menar nytta, jo just det, jag har ju diskat och tvättat...det var väl det.

Annars har jag mest suttit framför datorn och spelat spel, samma spel, eller ja olika matcher såklart, så jävla seg är jag inte.

Imorgon är det måndag och ja, då ska jag jobba, dock inte med att torka av smuts tror jag för det kommer nog någon annan tillbaka som jättegärna gör det där istället...eller hur det nu var.

På fredag har jag tagit ledigt för då får jag pengar och det sista ska inhandlas, det ska även jagas Bingolotter och min älskade dotter kommer och ska spela med mig och sova över tror jag som hon brukar. Hon börjar jobba 8 dagen efter på julafton men det får hon ta helt enkelt.

Ska bli kul!

Vad ska ni göra i jul? Ni har väl inte glömt att posta alla julklappar till mig nu va? Eller? Näe? Bra för jag vill ha en Samsung Nexus som ni vet, om det inte blir en sån så..ja då..ja då går det bra med en miljon också.



Kommentarer
Postat av: Doris

Låter som om du och din dotter ska ha det mysigt ;-). På onsdag kommer Äldre sonen och hans tre töser och då blir det livat !

Sköt om dig, kram.

2011-12-19 @ 05:39:45
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback