Jag gillar´t!

Jag vaknade första gången 5.20, kände inte riktigt för att gå upp då så jag somnade om och vaknade andra gången 8.32. Jag satte mig upp i sängen och kände efter hur jag mådde. Jag mådde prima! High five på det, tack underbara Bamyl för att du aldrig sviker mig. Helt underbart att inte vara ett skit bakis, jag har till och med diskat lite.

Ute är det sol och det är ta mig fan inte fy skit det heller! En bra söndag alltså. 2:a advent är det också.

Dock ska man inte läsa igenom sms dagen efter, det kan skickas både det ena och det andra som man sen får skämmas ihjäl för, dock blev det en liten respons och det är ju en tröst i allt elände.

Söndag, en BRA söndag!

Gjorde ni nåt kul igår då? Typ åkte till Afrika på skridskotävling?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback