Kan jag ge mig fan på

Ofta när min dotter ringer mig så hör man att det ringer nån annan till henne samtidigt efter typ 3 minuter, då säger min dotter "Jag måste ta det här samtalet, jag ringer tillbaka". Tror ni hon gör det eller? NÄE! Ger mig fan på att hon smsar nån kompis att denne ska ringa bara för att få avsluta samtalet.

Här sitter jag och väntar, tackar nej till galafester, säger till folk när dom ringer att vi inte kan prata bara för att min dotter ska ringa, jag tackar nej till skivkontrakt, fotbollskontrakt, skridskotävlingar i Afrika...för att min dotter ska ringa. Kan ju tro att hon vill ha en annan mamma, någon som går omkring i rosa kjolar med mönster på, fin figur och är hetero, så kan vi säga!

Nu ska jag nog ta och annonsera om en annan dotter.




Kommentarer
Postat av: Rakel

Tror du automatiskt att om någon inte vill prata med dig, ogillar dig alt. kritiserar dig gör det på grund av att du är lesbisk?

2011-12-04 @ 21:32:19
Postat av: Sune...the girl

Svar till Rakel: Nej för bövelen, det mesta jag skriver är bara på skoj, läs mellan raderna :)

2011-12-04 @ 22:00:45
Postat av: Martina

Oj, där gjorde Rakel det klart att hon aldrig läst din blogg förut haha

2011-12-04 @ 23:27:51
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback