Lite roar katt

Iza brukar ibland vilja ha vatten från badkarskranen, då står hon på kanten, tittar på mig, jag ska sätta på vattnet och sen slickar hon i sig det rinnande vattnet.

Nogger däremot har inte riktigt fattat det där, hon sätter sig i badkaret, tittar på mig, jag sätter på vattnet och ja...

...hon sitter och illbligar på vattnet, ibland kan hon lägga sig ner, slicka i sig några droppar som kommit bredvid pölen. Har jag sagt att hon är speciell? Milt sagt kan jag säga! Vet inte riktigt vad hon tror ska hända faktiskt.

 

 

Jag frågade vad hon gjorde, hon svarade att man inte ska titta rakt in i kameran när man poserar. O....kej! Jag tycker mest hon ser ut som en dö fisk men det säger jag inte högt.

 

 

Jag sa till henne att posera lite så man såg ansiktet, hon blev sur men gick med på det motvilligt. Strax efter jag tog kortet gick hon på lådan, knep ihop ögonen och sket rejält, det blev mitt straff. Tack Nogger, jag älskar dig också, så kan vi säga!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback