Sooova!

Igår gick jag och la mig vid 23, jättebra tid att sova på, jag kunde dock inte somna riktigt. 23.30 fick jag ett sms av personen som jag nu fått kontakt med efter 2 år och frågade om hon fick ringa upp, jag smsade tillbaka att det fick bli en liten stund då eftersom vi båda skulle upp tidigt. Har man nu inte pratat i telefon på 2 år så kan man ju inte bara säga hej och sen lägga på. Nej då, klockan blev 1.30 innan vi lade på.

Det var en jättebra idé att prata då, idag är det inte riktigt en lika bra idé kan jag tycka. Men kul att höra rösten och prata gamla minnen, ja okej, vi har varit ett par, för 6 år sen, i 1.5 år och sen var vi vänner till 2009 just denna månad.

Nåja, det kommer bli en intressant dag detta, måste hålla mig sysselsatt så jag inte somnar med ett svep i käften eller nåt.

Hoppas ni har sovit gott i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback