Triss

Häromdagen när jag hde så ont i ryggen att jag låg i sängen hela dagen så tittade jag på gamla avsnitt lite här och där på Play. Varje paus så kom den här Trissreklamen. Jag garvar varje gång, den är så bra och jag har hela tiden den gamla kvinnans röst i huvudet: "Så bra, då hinner vi ta en paus då" och sen börjar hon spela dragspel.

Love it! Vad tycker ni om den här? Jag lovar att min pappa garvar till den här också, han har sån humor också, men den bästa reklamen för honom är en gammal reklam runt jul när en tomte kommer in och ropar "Finns det några snälla barn här?!" Ingen svarar, då kommer det: "Skit it då!". Den garvar pappa åt jämt och hoppas säkert på att den ska komma tillbaka.






Kommentarer
Postat av: Björn "bögen"

Lätt den bästa reklamen sen den andra trissreklamen med heliumkvinnan på Anderssons arkitekter :D

2011-12-18 @ 15:08:13
Postat av: jeanette sandelin

älskar ica oxå!

all reklam som går lite över gränsen typ.

som jag själv många gånger.

kanske jag bara är ett skämt hela jag helt enkelt...

tjing från dalsland//

2011-12-18 @ 16:04:59
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback