Varför?

Jag fick ju påslakan av min älskade dotter i julklapp, det bäddade jag rent med inatt, jag sov hela natten, inte en endaste stund vaknade jag och jag vaknade 8.51, det är fan high five på det.

Dock har yrseln inte gett med sig och jag är fortfarande risig i magen så det blir ingen resa till bror med familj för mig, så synd för det är första gången som jag skulle se deras nya hus, ett hus dom köpte för några år sen liksom, så trist att jag inte får se det men det går väl fler tåg antar jag.

Det är liksom inte läge att sitta i en bil, känna hur det svider i magen och jag måste ut på nån sekund, särskilt inte om man är på en stor väg där det knappt går att stanna och jag sitter ju inte gärna vid vägkanten och visar ändalykten, no way! Och med yrseln slutar det la med att jag trillar...rätt i det hela.

Hoppas att det går över till imorgon för imorgon är det jobb igen. Det kommer vara rätt tomt på jobbet, alla verkar vara lediga men då finns det desto mer att göra för mig, två hus ska städas, det kommer säkert finnas massa julklappar som folk inte vill ha, en nästrimmer till en dam...som jag fick på julafton, det var i julklappsleken där ingen vet vem som får vad, jag bytte den med syrrans sambo då jag inte är i ett behov av det, kan man ha den i röven kanske? Inte? Hepp.

Stormen Dagmar var och härjade här i natt, nu har hon dock dragit vidare som tur är. Min mormors syster hette förresten Dagmar, hon var inte så stormig av sig vill jag minnas.

Dags att lägga sig en stund så jorden slutar att snurra för en sekund. Och kom ihåg, jag var inte ute igår, jag var hemma och hade det mys i tvättstugan.


Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Tja Sune! La precis till din blogg på Bloglovin igen. :) Ha en god fortsättning! ;)

2011-12-26 @ 12:54:22
URL: http://www.mondoblog.se/headbang
Postat av: jeanette sandelin

samma här: yrsel men också kraftig förkylning. och jag var jättemycket hemma igår.

idag är jag hemma ännu mer kan man säga...

spyfärdig dessutom och jag har fortfarande inte skakat rumpa på nått disco - fast jag hade velat.

nej, jag svettas, dricke kokt ingefära och ilar vidare NOT. nej jag skulle ju stanna här juh...

finns kvinnor som skulle behöva just en nästrimmer to mig...ja de va de hele :)



2011-12-26 @ 13:42:37
URL: http://jeanettes.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback