Är du lite hungrig?

Hur hungrig måste man vara för att få i sig en burgare som väger 3 kilo, innehåller 5000 kalorier och kostar 200 kr? Ganska hungrig va? OM man nu får ner den vill säga. Monsterburgaren innehåller åtta hamburgare, 16 baconskivor, ost och ja just det, lite sallad emellan, tre olika sorters dressingar och lökringar!

I Bristol har dom denna monsterburgare och det är tre stycken som har testat men ingen av dom fick i sig den. Detta är ju inget för nån som har magkatarr eller magsår antar jag. Usch jag skulle må hur illa som helst efter en tredjedel av den och inte tänker jag testa heller om jag nu skulle komma till England nångång.

Aptitlig? Inte det minsta!



Kommentarer
Postat av: Jess

Blää va äckligt , hade kräkts efter 1

2011-02-01 @ 11:26:58
URL: http://finest.se/Jess666
Postat av: Frogprincess

Nej, jag blir mätt (och äcklad) bara av att se den!!!

Ha en bra dag!

2011-02-01 @ 11:55:01
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback