Det var då faaaaan!

I förra veckan vann jag ett helt nytt skal till min mobil. Jag var sprudlande glad och såg framför mig hur kameraknappen skulle funka helt perfekt utan att jag behövde ha en jävla massa tejp för att hela skiten skulle hålla ihop.

Idag fick jag skalet, glad i hågen bytte jag ut det mot det gamla, så fint det blev. Funkade det bättre? NÄÄE! Det funkar mycket sämre än det jag hade innan. Knappen fick man trycka på så nästan hela fingret gick av men några kort blev det inte för det och knappsatsen lyser inte alls. Jag fick byta tillbaka allt annat utom det som är för displayen så nu är den lilasvart istället. 88 spänn åt helvete alltså. Det kunde jag ju få en jävla massa avokados för istället!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback