Envis som få

Ja ingen kan anklaga mig för att ge upp i första taget. Igår kväll trixade jag och hade mig för att få fram min ordinarie framsida som så fult blev helt fucked up. Jag råkade radera viktiga saker i koderna men antagligen för att jag var så trött. Jag orkade inte hålla på mer.

Idag satte jag igång min stationära (sicken tur att jag inte städade bort den igår). Hittade en kodmall från för ett halvår sen, det stämde inte riktigt med det jag har idag men jag letade koder från dom andra sidorna och jämförde, kopierade hela skiten, klistrade in och tog bort det som jag inte har idag, satte dit koder och trixade. Nu är jag så gott som klar förutom att "Sune...the girl" satt i headern och när jag tog bort det så försvann det även som namn på listen som det stod förut, nu vet jag inte hur jag ska göra för att få dit det men skit samma. Huvudsaken att menyn ser ungefär likadan ut OCH jag har lagt in framsidans koder i anteckningar så nu kan det få hända igen utan att jag får psykbryt.

Förövrigt skiner solen idag. Får la se om jag går ut, det var förjävla halt igår kväll när jag gick till ICA.

Vad ska ni hitta på idag?

Tillägg: Jag hittade där jag skulle ändra så ni nu har Sune...the girl på knappen igen, bra va?



Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 13:30:54
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback