För första gången på...gud vet när

Ja då var det bestämt då. Imorgon kommer mina grannar får höra att jag bor här, att jag har vänner, vänner som kan röja och röja kommer vi nog att göra.

Jag ska ha FEST, jajjemensan, när jag hade fest sist minns jag inte ens. Det måste varit... ja det minns jag som sagt inte. Vi har alltid varit hos andra av den ena eller andra anledningen. Men nu så. Nu ska jag ha serpentiner i taket, konfetti i hela lägenheten, damma av mina ölglas (om jag inte sålt dom på Tradera), göra rum i kylen för alla våra öl, inte så svårt eftersom det ekar rätt tomt därinne ändå.

Jag måste städa också och det är det jag gjort, ska göra, borde äh, gör det senare. Nu finns ingen återvändo. Jag har en laptop med en högtalare anno 1839 men ändå, det kommer ljud ur den och det är det enda som behövs, just det, jag har Spotify också. NU är det fulländat för en fest hos Sune!

Imorgon alltså, då smäller det!




Kommentarer
Postat av: Anette2

Hur gick festen ? Kom polisen ?

Kanske att du har berättat på något annat

ställe, ska kolla runt lite.

Men jag bara VET att ni hade skitkul. Med Sune

som "värdinna" (vilket ord) så bara vet jag att

det blev en riktig brakfest.

Hoppas att det blir flera, vad än grannarna har

för åsikter !

Ps: Synd att vi bor så långt ifrån varandra,

annars så skulle jag smyga mig in när ögonen gick

i kors på alla och ni inte märkte en oanmäld,

och objuden gäst. För då skulle jag rocka röv

med dig Sune, ja så det skulle höras ända bort

till Konsum.

2011-03-03 @ 11:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback