God morgon Sverige

Ja jag vet, klockan är åt helvete för tidigt men jag vaknade av någon anledning väldigt tidigt, jag som inte kom i säng förrän 4 eller nåt, hade inte så stor koll på klockan faktiskt.

Gårdagen var skoj och denna gång var jag inte fullast, jag var inte så full alls faktiskt. Vi var ute på krogen men klockan sprang iväg till kvart i 1 innan vi klev in. När jag skriver vi så var det bara jag och Annelie, inte samma som i "hon med gipset" utan en annan. Ewa skulle gå i förväg men därnere var hon inte i alla fall. Vete fan vart hon tog vägen. Men jag och Annelie hade kul ändå. Vi dansade...och dansade...och pratade med folk. Det var inga "Åh Sune är DU här!" Utan mer "VAR ÄR EWA!" Så poppis är man alltså.

Vi såg Melodifestivalen också. Det var jättebra, dock minns jag inte nu vilka som gick vidare.

Jag är trött, jag är bakis och ja.. jag är bara glad. Don´t ask.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback