Jag som bara skulle ta en dusch

Ni vet ju att jag har fantasi och det kan ibland vara ganska jobbigt psykiskt för mig.

Jag tog en dusch, när jag skulle ta handduken och torka mig så såg jag en mindre pöl nedanför. Aha stopp i avloppet igen under badkaret. Kul eller inte! Jag gick ut i köket som gud skapat mig, tog fram gummihandskar, två plastpåsar och en gammal diskborste som jag använder för såna här ändamål.

Rota runt lite med näven i det stående vattnet, inget hår eller nåt sånt. Tog duschslangen och fyllde på för att se om det skulle minska men nej då, det stannade där. Längst ner på sidan finns det ett hål, det är här min fantasi kommer in. Jag fick för mig att jag skulle stöta på en kloakråtta som stoppade upp. Jag rotade runt med diskborsten och hjärtat var i halsgropen men det var tomt, inte ens en liten husmus fanns det, eller också gömde den sig när jag kom med min stora och gröna diskborste, väntade att den skulle hugga tag i borsten och dra ner mig i den undre världen där jag fastnar och får leva där resten av mitt liv eller nåt. Jag hällde i lite klorin i vattnet och spolade igen..det blev ju renare i alla fall men får nog köpa hem Kaustiksoda nästa gång.

Ja det var min lilla dusch jag skulle ta.



Kommentarer
Postat av: Doris

Farligt med fantasi ibland ;-)

Sköt om dig !

Kram

2011-02-13 @ 14:56:32
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Anna

hahahaha drunknad råtta då i sånna fall!

2011-02-13 @ 18:43:52
URL: http://filipochjag.blogspot.com
Postat av: Anette2

På tal om råtta...

Stack ned handen i kattkorgen för att gosa lite

med katterna. Känner en av katternas tass och

tar i den försiktigt. Men där bedrog jag mig

rejält. Det är en mycket mjuk råtta utan huvud.

Blev rejält illamående och det började snurra i

huvudet och fick ta tag i stolen för att inte

tuppa av. Jag brukar inte vara så äckelmagad

men det här...... (veckans trevligaste inlägg?)

2011-02-15 @ 08:35:35
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anette2: Men fyyyy fan vad äckligt! Jag är väldigt glad över att jag har mina inne plus att jag bor högt upp haha. Jag skulle nog svimmat om det var jag. Blääää.

2011-02-15 @ 13:43:35
Postat av: Erika Ahlsten

Vad rolig dina inlägg verkar. kommer verkligen att läsa igen! :p Ha en kul helg :p

2011-02-23 @ 23:59:20
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback