Lilla pattarklappardan

Ja då var det onsdag idag igen då, precis som förra veckan. Lillördag och lilla pattarklappardan. Spelar egentligen ingen roll vad det är för dag, dom flesta dagarna ser likadana ut men just idag ska jag hem till Stefan och Ewa, nej dom bor inte ihop men när Ewa är barnledig så är hon hos honom så idag ska jag dit och fika. Jag gick nyss in på Facebook och sa godmorgon. På två röda var Stefan där och sa att jag skulle dit på fika. Kan man kanske få bort ränderna ur fejset efter kudden? Tack. Solen väckte mig med sina strålar rätt i ansiktet på mig, jag vände mig om och självklart gjorde sig blåsan påmind då. Det var bara att ge sig upp men det gör inget, jag somnade runt 1.30 inatt och det har jag inte gjort på länge.

Jag har ont i ryggen och är stel men det ger sig la lite under dagen får vi hoppas.

Vad ska ni hitta på idag?



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ska få massage av syrran

2011-02-09 @ 15:20:42
Postat av: Sune...the girl

Sv till Carro: GUD så skönt!

2011-02-09 @ 15:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback