Måste man ha rubrik på allt?

Jag var på ICA för en stund sen och den kylan som har varit dom senaste dagarna verkar ha blivit avverkade för det var inte alls lika kallt ute nu.

Jag gick och la mig 23.15 igår kväll, då kände jag mig lite trött. Jag försökte somna, försökte lite till och gjorde verkligen en kraftansträngning men inte fan kunde jag somna. Jag låg och spelade på mobilen, spelade lite till, sen hämtade jag datorn och låg i sängen med den, spelade lite spel där men var fortfarande inte trött.

Kl 5 började folk att vakna till liv på Facebook så jag sa godmorgon till alla dessa och sen vaknade det lite mer folk och då var klockan 5.30. Jag tänkte vara vaken men när jag la mig, la datorn på golvet inloggad lite här och var så somnade jag. Jag sov till kl 10.07, Jippie liksom, hela 4 timmar men jag är inte trött. Får la se om jag somnar i soffan lagom till Bolibompa eller nåt.

Jag skulle egentligen till öronläkaren 9.20 imorse men jag hörde inte klockan så jag sov nog djupt.

Måndag idag mina vänner. Vad hitts på?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback