Nehe inte det

Jag gick till ICA förut (ja visst är det chockerande) och handlade diverse saker. Jag gick och smsade med en vän och log, folk trodde säkert inte jag var klok men det är det vanligtvis ingen som tror heller så det kvittar ju. Jag skulle handla mat, vet ni vad jag gjorde? Jag gick förbi all mat sen när jag kom vid godiset så kom jag på att det inte är så himla gott att dricka Ajax faktiskt och inte heller att äta torrfoder för katter. Jag fick vända om och denna gång fick mobilen ligga i fickan. Piiip lät det och jag plockade upp mobilen igen men nehe då var det inte den utan nån fan stod och scannade sina varor en bit bort. Jag ändrade smssignal och trodde jag skulle slippa bli förvirrad men förvirringen kom återigen ute då det lät klick-klick precis som min smssignal, jag tog upp mobilen igen men inte heller denna gång var det nåt sms, då hörde jag det där klick-klick igen och upptäckte att tanten bakom mig hade bråddar på sig.

Ja herregud, jag ska banne mig ta ner en signal där en ko råmar, ser jag då en ko på ICA så vet jag åtminstone att köttet är färskt!

Förresten så träffade jag på några som var rasande lik mig, det lär ni också tycka.







Kommentarer
Postat av: Jess

LOVE pucko

2011-02-24 @ 14:45:36
URL: http://finest.se/Jess666

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback