Nej nej inte nu!

Jag vaknade i morse och kände mig som en överkörd snorig grävling. Rivjärnet var kvar men sen var jag snorig till max. Det får inte hända nu, nej nej vänta till på söndag åtminstone tycker jag, då kommer jag väl ändå ligga till sängs och må som en potta med bajs i huvudet, varför inte i näsan också liksom.

Men jag kommer väl gå omkring och känna mig lite väck i huvudet hela veckan för det är sällan det bryter ut helt på mig. Men SKA det bryta ut så får det gärna göra det nu så jag är frisk till festen. Jag ska ju för fan sjunga Singstar för första gången i mitt liv! Ja efter det kommer alla andra uppsöka öronläkarn för diverse åkommor som Tinnitus, bortsprängda trumhinnor och andra slagverk.

Håll tummarna för att jag inte är sjuk till helgen, okej? Bra!



Kommentarer
Postat av: Jess

Krya på dig Sune

2011-02-01 @ 11:25:53
URL: http://finest.se/Jess666
Postat av: Anonym

Håller alla tummar o tår:)



/Majan

2011-02-01 @ 11:57:04
Postat av: Frogprincess

Ok. Jag håller alla tummar jag har!

2011-02-01 @ 12:38:42
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Anette2

Med allt stöd som du får så kommer det att

fungera !

Och vi väntar med andakt på att få höra hur

det gick ! I detalj ! ! !

2011-02-01 @ 15:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback