Sagt och gjort!

Detta fick jag igår av en go och trogen läsare. En av över hundra får mig att göra som en enda begär. Jag lägger ut fler kort på mig själv i denna stund, mäktigt eller hur Anette?

Efter duschen och hjärtat i halsgropen då jag trodde att jag skulle försättas i undra världen av en kloakråtta glömde jag helt av att ens fixa håret, det fick torka som när jag gnuggade med en handduk i huvudet men eftersom jag inte ser normal ut i vanliga fall heller så gör det inte så mycket eller hur?





Skyll inte på mig, det är inte jag som har köpt kuddarna




Här skulle jag inte ens kunna övertyga en blind om att jag är snygg




Ja som sagt...har jag sagt att jag är singel?


Sådär då Anette, nu fick du ett helt inlägg tillägnat dig, det är ju trots allt Alla hjärtans dag! Puss pårej!

TILLÄGG: Ja men tack till den som har skickat ut länken till det här inlägget på Facebook då.




Kommentarer
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Härligt Sune! Grrr! :P



sv: Tack bästa Sune och detsamma! <3 du borde fixa en tjej snart så att du också får blommor! :D

2011-02-14 @ 12:29:02
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Anette2

Tusen tack Sune ! Blev alldeles knottrig på

armarna av glädje !

2011-02-15 @ 08:27:24
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anette2: Va bra då har jag gjort din dag då :D

2011-02-15 @ 13:39:40
Postat av: Anette2

Ps: Glömde i glädjeyran att skriva att du är

jättefin på bilderna !

Jag instämmer med ovanstående: Grrr ! ! !

2011-02-16 @ 10:44:26
Postat av: Sune...the girl

Svart till Anette2: Jösses och jag som bara gör mig till haha. Tackar.

2011-02-16 @ 10:46:43
Postat av: Anette2

Men det är ju det som är så härligt !

Livet ska vara fullt av glädje och humor och

det hittar man verkligen här, världens bästa

blogg ! Hoppas det blir fler bilder !

2011-02-16 @ 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback