Ska bli så jävla kul!

Det var länge sen jag såg fram emot en fest som jag gör med den som är i morgon. Det är vi från förr igen. Denna gång ska vi stanna inne, förra gången var vi ju på Magnus Carlsson. Denna gång är det vi själva som ska vråla i mikrofoner. Singstar ska vi visst syssla med. Det har jag aldrig sysslat med förut. Ge mig en 75:a så kan jag inte sjunga en ton rätt...då heller.

Det är första festen på jättelänge som inte Ewa är med, hon fick ingen barnvakt tyvärr men jag får helt enkelt klara mig utan henne och det funkar nog det också. Foton utlovas som alltid. Kanske en och en annan film också, dock inte på mig, eller ja, det får vi se.

Vad ska ni ha för roligt för er imorgon?



Kommentarer
Postat av: Doris

Jag ska äta isländsk surmat och skölja ned den med brännevin och öl ;-).

Hoppas du får det trevligt på festen.

Sköt om dig !

Kram

2011-02-05 @ 02:55:59
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Plutten

Men så trevligt! nästan så man själv är lite sugen på att dricka en och annan öl ikväll:DHoppas ni får en superdupertrevlig afton! Kramisar

2011-02-05 @ 12:59:51
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback