Skit i mig bara

Jag är ju inte så kry så jag har legat i sängen och tittat på film och sen somnade jag.

I drömmen åkte jag och Ewa till en motorgård på ett ställe som jag aldrig sett förut. Det var ingen där mer än vi två. Jag hade med mig en flaska rödvin till mig själv. Efter en halvtimme var den slut och det var inte jag som drack ur den utan Ewa! Hon hånflinade åt mig och undrade hur vi skulle ta oss hem. Ingen av oss kom i håg hur vi ens hade kommit dit. Jag var helt nykter men minnet verkar svika mig ändå.

Det konstiga i halsen gjorde sig påmint, jag kunde knappt andas, jag låg på golvet och kippade efter luft medan Ewa fortsatte titta ner på mig och läppja på rödvinet i en svart blommig klänning. Så bitchig är ju inte Ewa i verkligheten som tur är. Sen vaknade jag. Antagligen hade jag svårt att andas även på riktigt annars hade jag inte vaknat.

Är jag inte bättre i halsen imorgon så ringer jag VC för det är nåt som inte står rätt till. Det känns som inget saliv rinner ner, att det är alldeles torrt för jag har torrhosta.


Kommentarer
Postat av: Karin

Fy sjutton! :(

Hoppas det är bättre i morgon, och att du snart är alldeles kry igen!

2011-02-01 @ 19:56:52
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Anette2

Hur har det gått Sune ? Hur mår du nu ?

Massor med krya-på-dig-kramar !

2011-02-02 @ 15:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback