Som det vore igår

Så har man pratat i tele i 2.5 timme med människan från förr. Så jävla kul och nervös var man ju också. Efter att ha hyperventilerat i en brun papperspåse (det var hål i den, vilket dilemma) så ringde hon.

Det var som att det inte alls var 6 år sen utan mer igår eller nåt. Vi babblade på om allt och inget och hade vi nu haft samma mobiloperatör så hade vi nog kunnat prata i evigheter men jag ska till öronläkarn nästa vecka så det går ju inte.

Mycket blev uppklarat och det känns så fruktansvärt skönt. Pusselbitar sattes på plats och nu släpper vi inte vår vänskap igen för säger hon upp den igen så ska jag personligen lägga henne i en låda och skriva Alaska eller "Jävla Afrika" på. Där hör du! Jag vet att du läser min blogg. (Här skulle det kunna vara en flirtgubbe men som sagt, inga jävla smilegubbar i min blogg!).

Nu ska jag försöka sova och smälta allt som sades. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anette2

Äntligen är datorn fixad så jag kommer in

på världens bästa blogg igen, skriker jag i

min nya megafon.Bara att sätta sig till ro

och läsa allt som jag har missat.

Härligt att ni hittat tillbaka igen. Alltid

skönt att få reda ut saker och ting för nog

far det omkring som en popkornmaskin i huvudet

om det är något som är outrett mot ens egen

vilja. Men nu så har du hyperventilerat dig

till alla färger som finns på färgskalan

och det är över och allt gick bra.

En high-five på det! (även om jag från början

sade "att aldrig att jag börjar med detta fjant".

Men nog trillar man dit. Som vanligt !

2011-03-03 @ 00:41:48
Postat av: Anette2

Dont! Det blev 2 inlägg men Sune hjälper

mig snart att ta bort eländet.

Tack på förhand !

2011-03-03 @ 00:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback