Tejp var det här!

Det var inte alls länge sen jag vann en Traderaauktion på en begagnad mobil. Jag var jättenöjd med den, kameran är kanon..tills jag var på Statt och Magnus Carlsson, då stod jag och filmade när någon råkade putta till mig så jag tappade den rätt i golvet, efter det är den sig inte lik. Skalet åkte av och kameraknappen gick sönder. Nu funkar den 6/10 gånger. Jag har tejpat men det hjälper inte. Nu har jag lagt ett bud på ett nytt skal. Hoppas det funkar bättre då och att jag vinner det såklart!

Den här bilden är tagen med webcamen och ljuset är inte det bästa men ni ser silvertejpen va? Det är det viktigaste!



Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Fan vad trist det är när grejerna går sönder.

Hoppas att du vinner det där skalet och att den då fungerar.

2011-02-10 @ 20:07:35
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback