Till slut så

Jag vände och vred mig bra länge tills jag kom på att jag skulle prova att ligga på rygg och försöka somna. 3.30 somnade jag, japp på rygg, om jag vände mig nångång? Tror fan inte det för jag hade förjävla ont i ryggen när jag vaknade. Så hade någon sett mig hade jag sett ut som nån som låg på sjukhus med syrgasmask eller nåt. Hett så det föreslår.

Jag vaknade 9.19 av vad? Ja ni vet ju, blåsan! Ska nog fan inte dricka nåt på hela dan så får vi se när jag vaknar imorgon.
Solen skiner ute och det är plusgrader. Jag skulle ju till stan idag men vet inte om jag orkar det. Halsen gör inte ont men jag känner mig allmänt hängig ändå och snorig. Väntar nog till imorgon tror jag bestämt.


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja,det är ju smart...drick inget så vaknar du förmodligen ännu tidigare och är jäkligt törstig och hinner bara somna om efter att ha varit uppe och druckit....

Ond cirkel det där :-)

2011-02-02 @ 22:54:37
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback