Tillfälligt?

Flera dagar i rad nu har jag somnat på två röda när jag har satt på mig snarkmasken och vet ni hur jävla skönt det är eller? Skitskönt! Att jag går till sängs sent är en sak, jag har ju varit trött förut men inte kunnat somna. Nu lägger jag mig, spelar lite på mobilen, sätter på mig masken, vänder mig om till höger och stensomnar!

Hoppas bara att det inte är tillfälligt, jag vill kunna somna så fort jag blundar, en normal sömn alltså.
Inatt somnade jag 2.10 och vaknade runt 9. Jag känner mig inte trött när jag vaknar och det är huvudsaken. Min blåsa är likadan men det får la vara så då.

Idag är det så kallt ute att inte ens katterna går ut på balkongen, då är det illa. Nogger skakade på tassen och sprang och tog på sig mockasinerna och sa att helvetet verkade ha frysit till is. Kanske det kanske!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback