Tisdag gott folk

Visst går dagarna väldigt långsamt om man väntar på nåt? Jag väntar till på torsdag, då kommer det pengar och då får jag även "prata" med en liten trevlig människa igen. Vi behöver inte gå in på den biten mer än så. Och nej, det är ingen tjej som jag ska dejta så börja inte spekulera redan nu är ni snälla. Hon är bara en go och mycket rolig tjej som jag har trevligt med lite då och då.

Jag väntar också till på lördag för då är det fest! Jaaa det var länge sen jag var på fest eller hur? Hela två veckor sen var det eller om det var tre, minns inte riktigt. Men den här gången ska vi ha med oss en tjej som var där för 13 år sen, höggravid och minns inte om hon varit där efter eller hur det nu var. Hon ska få uppleva krogens roligheter när det gäller mig och Ewa! Så ja, jag hoppas veckan går fort, men först fram till torsdag då.



Kommentarer
Postat av: BajsMalins Oseriösa

HAHAHAHA vet du vad jag tänkte på nu när jag läste? tORSDAG - PENGAR - EN PERSON.. haha sune ska köpa hora! hahahahaha



Okej, kanske inte så kul Förlåt.

OCH TACK VAD GLAD JAG BLEV FÖR DIG KOMMENTAR :D Tihi.

Ja, vette fan, du som har svar på allt, jag trodde att du skulle veta om någon..

2011-02-22 @ 20:11:16
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback