Utan mask

Inatt sov jag utan mask för ibland är det den som håller mig vaken med sitt blåsande i höger öga, det vänstra vill ju inte vara taskig och somna i från sin kompis liksom så det är vaket det också. Därför testade jag utan. Jag låg och läste mig trött och nångång runt 2 somnade jag. Jag vaknade inte förrän runt 9 men var för trött för att gå upp så jag somnade om till 10.19. Underbart och jag var inte alls lika trött som vanligt när jag ingen mask har på mig.

Jag fick ett sms från min kära syster för en stund sen. Hon har bokat in en kusinträff för oss kusiner på min mammas sida. Ja man kan inte anklaga min syster för att boka med kort varsel i alla fall. 17 September ska vi infinna oss i en lokal, eller ja, det är egentligen ett stort ställe där vi ska leka och ha oss, vi är allt mellan 24 år upp till min syster då som är äldst, 44 i maj! Sen mormor och morfar gick bort har vi inte träffats. Ja jag tror fan inte vi har träffats sen morfars begravning för 4 år sen. Det är bara jag som bor här i stan av oss alla, resten är utplacerade över hela vårt land och en bor till och med i Norge och har bott där dom senaste 15 åren och jag kom nu på att en av dom faktiskt bor på Hawaii. Hon lever verkligen inget liv i lyx utan träffade sin man då hon var missionär där borta. Levt i en hydda utan varken el eller vatten i flera år nu. Det ska bli kul och se hur många som kan komma.

Förövrigt tror jag våren är på ingång, visst det blåser väldigt ute men det är så skönt och det är nästan ingen snö kvar alls, bar mark och jag kan återigen cykla!



Kommentarer
Postat av: Plutten

Åh vilket härligt inlägg Sune! Jag började gråta när jag läste det där om kusinträffen! Jag hoppas verkligen ALLA kan komma! Vilket kalas det kommer blir då:D Kraaam

2011-02-03 @ 19:29:50
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback