Andreas med öppen mun

Ja då har säsongens första Let´s dance varit då och det alla nu kommer minnas är Andreas Weises replik till Tony Irving när Andreas står i greenroom och ska svara på frågan vad han tyckte om repliken Tony sa därute..att han ville att Andreas skulle stänga munnen när han dansar. Svar på tal hade han och det löd: "Jag är lite förvånad att Tony ville att jag skulle stänga munnen". Klockrent eftersom för er som inte vet...Tony Irving är bög.

Får se om Andreas kan sluta att spexa som han gjorde i Idol för i så fall kommer han nog att komma rätt långt. Han var rätt duktig och jag höll förövrigt att dö när jag såg Jessica Andersson. Vilken underbart vacker kvinna hon är! Och en sån elegant dans sen.






Kommentarer
Postat av: Jess

Pajas

2011-01-08 @ 00:15:20
URL: http://finest.se/Jess666
Postat av: jj

varsågod för fan!!!

2011-01-08 @ 08:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback